Brak danych
esmara® Miękki biustonosz z bawełną ekologiczną Opis towarukomfort noszenia dzięki wysokiej zawartości biobawełnyz modnej dzianiny żeberkowejz dostosowywanymi ramiączkami i wyjmowanymi...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Lidl powinna być najbardziej opłacalna (24,99) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Opis towaru
Materiał
Pielęgnacja
rozmiary
Znajdź swój rozmiar
starczy skorzystać z Kalkulatora wymiarów. Wybierz kategorię, określ wariant odzieży, wprowadź optymalne właściwości i naciśnij przycisk „Oblicz”. Twój wymiar zostanie wyświetlony.
Przetestowano na występowanie substancji zgubnych
Numer dokumentu: 21.HBD.79930
standard 100 firmy OEKO-TEX® to najszczególniej znany na świecie, niezależny atest dla wszelkiego typu wyrobów ubraniowych i skórzanych, które zostały przetestowane pod kątem zawartości substancji szkodliwych – od przędzy i tkanin po artykuły gotowe do zastosowania. Etykieta potwierdza, że wyrób tekstylny albo skórzany został przebadany pod kątem ponad 300 substancji szkodliwych.
Zawartość bawełny naturalnej od 95% do 100%
Numer atestu: CU 851646
Etykieta dla jednostajnej produkcji tekstyliów
Bawełna naturalna ze znakiem GOTS gwarantuje produkcję zgodnie z kryteriami ekologicznymi w całym łańcuchu dostaw tekstyliów.
Oznacza to,wykonane włókna naturalne są uprawiane w sposób kontrolowany naturalnie i wyprodukowane w sposób przychylny dla środowiska.
Społecznie odpowiedzialne standardy są sprawdzane w trakcie przetwarzania, a pochodzenie produktów końcowych jest prawidłowo oznakowane.
atuty:
pasuje genialnie
Instytut Badawczy HOHENSTEIN od blisko 60 lat prowadzi seryjne pomiary i badania służące rejestrowaniu wymiarów ciała. Korzystając z technice skanowania ciała 3D, rzeczywiste kształty ciała są wizualizowane i przekształcane w wiarygodne tabele rozmiarów.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Esmara® miękki biustonosz z bawełną organiczną (m (40/42), czarny). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.