Brak danych
Kij bilardowy II cz. Vaula Flamingo no.51 Kij II cz. Flamingo 51 włoskiej firmy Valua został wyprodukowany z myślą o graczach turniejowych i prawdziwych wielbicielach gry w bilarda. Innowacyjny...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Sklep.Bilardkaz.pl powinna być najbardziej opłacalna (709,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Kij bilardowy II cz. Vaula Flamingo no.51 Kij II cz. Flamingo 51 włoskiej marki Valua został wytworzony z myślą o graczach turniejowych i prawdziwych wielbicielach gry w bilarda. Progresywny wygląd wraz z wygodną, przeciwpoślizgową owijką to gwarancja satysfakcji.
Charakterystyka: Każdy kij indywidualne numery seryjne, co stanowi o jego oryginalności Szczytówka wytwarzana z najwyższej jakości klonu kanadyjskiego o długości 73,5 cm Gwint: Longoni Westfalia Zdobienia warstwowe Longoni w czerwono-perłowej kolorystyce Butt gumowy RR - włoski design części dekoratywne tworzone ze stali polerowanej Owijka gumowa, przeciwpoślizgowa Tip wielowarstwowy Da Vinci o średnicy 13 mm W komplecie z czarnym, neoprenowym etui na 1 rękojeść i 1 szczytówkę pełna długość kija: 148 cm Waga: +/- 19 o.z.
Vaula to włoska marka kijów bilardowych, założona w 1930 roku w Turynie, a w latach 60. XX w. Przejęta przez popularną firmę Longoni. Dzięki połączeniu doświadczenia z progresywnymi technologiami kije są projektowane, aby zapewnić najkorzystniejsze odczucia w trakcie gry.
Wszystkie modele kijów firmy Vaula mają homologację do oficjalnych turniejów Włoskiej Federacji Bilardowej Fibis. Dostępne usługi i gratisy: Zdzierak + instrukcja obróbki tipaZOBACZ TUTAJ GRATIS PRZY ZAKUPIE KIJA zamiana tipa w kiju bilardowymZOBACZ TUTAJ GRATIS PRZY ZAKUPIE KIJA I TIPA Wyważenie kija bilardowegoZOBACZ TUTAJ GRATIS PRZY ZAKUPIE KIJA Grawerowanie kija bilardowegoZOBACZ TUTAJ
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Longoni Kij bilardowy ii cz. vaula flamingo no.51 (8026620225205). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.