Szosowa kierownica z zastosowanym mostkiem wyprodukowana z włókna węglowego OCLV o praktycznym i aerodynamicznym zarysie. Pozycja dla mocy Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL na rower szosowy wykorzystuje przypasowanie wyścigowe z krótszym wysięgiem i jest o 3 cm węższa przy klamkomanetkach niż w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz komfortowojszą i bardziej funkcjonalną pozycję jazdy, która znacznie ogranicza opory, a to przekłada się na dopełniającą korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 6 poziomów zagwarantuje pokaźny prześwit na nadgarstki i idealną kontrolę, dzięki czemu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. Na dodatek gwarantuje rowerzystom niższą masę i aerodynamiczną przewagę jednoczęściowej kierownicy zintegrowanej z mostkiem. Detale artykułu budowa z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Odgięcie do tyłu o 7 stopni ogranicza opory powietrza rowerzysty, co udoskonala czasy i komfort Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza niż w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 6 stopni zapewnia prześwit na nadgarstki konieczny w trakcie sprintów Uchwyt Aero RSL Pro Blendr dostępny oddzielnie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Zgodne z Madone Gen 8, Checkmate SLR i Checkpoint SL Gen 3 (wymaga dodatkowych części) Wyścigowe przypasowanie ustawia rowerzystów w wygodniejszej, bardziej funkcjonalnej pozycji jazdy