Szosowa kierownica z zaimplementowanym mostkiem wytwarzana z włókna węglowego OCLV o ergonomicznym i aerodynamicznym zarysie. Pozycja dla mocy Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL na rower szosowy wykorzystuje dobranie wyścigowe z krótszym wysięgiem i jest o 3 cm węższa przy klamkomanetkach niż w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz komfortowojszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, która wyraźnie ogranicza opory, a to przekłada się na uzupełniającą korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 6 stopni gwarantuje spory prześwit na nadgarstki i doskonałą kontrolę, dzięki temu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. Na dodatek zagwarantuje rowerzystom niższą masę i aerodynamiczną przewagę jednoczęściowej kierownicy zintegrowanej z mostkiem. Szczegóły produktu budowa z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Odgięcie do tyłu o 7 stopni ogranicza opory powietrza rowerzysty, co poprawia czasy i komfort Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza aniżeli w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 6 stopni zagwarantuje prześwit na nadgarstki konieczny w trakcie sprintów Uchwyt Aero RSL Pro Blendr dostępny oddzielnie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Zgodne z Madone Gen 8, Checkmate SLR i Checkpoint SL Gen 3 (wymaga dodatkowych części) Wyścigowe dobranie ustawia rowerzystów w wygodniejszej, bardziej poręcznej pozycji jazdy