Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego marki Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości szybkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to wyśmienity element, który zwiększy Twoją prędkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy proces trójwymiarowego modelowania nowe koła Aeolus RSL zezwalają na szerokie powiększenie prędkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z użyciem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm zapewniającemu najwyższą prędkość i największą wszechstronność we wszystkich warunkach. Obręcze dopasowane do użycia bezdętkowego ze zwiększoną szerokością wewnętrzną 23 mm gwarantującą zmniejszone opory toczenia powiększają ponadto zysk szybkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące komponenty wewnętrzne DT Swiss 240s i 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP zapewniają płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy, a także uzupełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy rozmiar prędkości. Zastosowanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam skrupulatniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszystkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy też optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy obszerniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Szczegóły produktu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala tworzyć szybsze i bardziej jednostajne profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technice modelowania 3D jest modelem oferującym największą prędkość i stabilność spomiędzy przystępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób gwarantuje płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, gwarantując pokaźniejszą prędkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do wykorzystania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager i taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie elementy wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępny pakiet zamienny dla osi QR i 15 mm W zestawie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna taśma do obręczy