Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego firmy Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości prędkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to rewelacyjny element, który powiększy Twoją szybkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy cykl trójwymiarowego modelowania nowe koła Aeolus RSL pozwalają na pokaźne powiększenie szybkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z zastosowaniem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm zapewniającemu najwyższą prędkość i największą wszechstronność we wszystkich warunkach. Obręcze przystosowane do wykorzystania bezdętkowego ze zwiększoną szerokością wewnętrzną 23 mm zapewniającą zmniejszone opory toczenia rozszerzają na dodatek zysk szybkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące części wewnętrzne DT Swiss 240s i 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP gwarantują płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz uzupełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy wymiar szybkości. Wykorzystanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam dokładniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszelkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy dodatkowo optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy większą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Detale artykułu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala tworzyć szybsze i bardziej zrównoważone profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technice modelowania 3D jest modelem oferującym największą prędkość i stabilność spośród przystępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób gwarantuje płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, gwarantując większą prędkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do zastosowania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager i taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie komponenty wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępny pakiet zamienny dla osi QR i 15 mm W komplecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna taśma do obręczy