Brak danych
Przerzutka tylna z odświeżonej w 2015 r. Grupy dedykowana do obsługi napędów 9-rzędowych. Towar skierowany jest do rowerzystów preferujących rekreacyjną jazdę sportową w terenie. Przerzutka...
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Przerzutka tylna z odświeżonej w 2015 r. Grupy asygnowana do obsługi napędów 9-rzędowych. Produkt skierowany jest do rowerzystów preferujących rekreacyjną jazdę sportową w terenie. Przerzutka wyposażona jest w śrubę regulującą naprężenie linki, do nieskomplikowanej regulacji indeksowania. W przerzutce zaimplementowano kółka 11-zębne w których sworznie pokryto fluorem dla jeszcze płynniejszego ich obracania. Kółka przykręcone są do wózka przy pomocy wpuszczanych śrub imbusowych. Kompozycja z szerokim zawiasem powiększa sztywność i zezwala na skrupulatną zmianę przełożeń. Bardzo ważną cechą tej przerzutki jest zastosowanie w niej konstrukcji Shimano Shadow RD, dzięki której zminimalizowane zostało ryzyko przypadkowego uszkodzenia w trakcie jazdy w terenie.
Grupa produktowa: Alivio 2015
Model: RD-M4000
Obsługiwana liczba przełożeń: 9
Dolna kompatybilość: 11T - 12T
Górna kompatybilność: 32T - 36T
pełna pojemność: 45T
Współpraca z Megarange: TAK
Śruba regulacyjna linki: TAK
wariant konstrukcji przerzutki: Top Normal Shadow RD
Współpraca z SIS: TAK
Średnia waga towaru: 250 g
zastosowane technologie Shimano:
Shimano SHADOW RD - Mechanizm przerzutki tylnej SHIMANO SHADOW RD jest dedykowany do bardziej agresywnej jazdy. Jej istotnie niski profil niesie ze sobą niemało zalet. Dzięki niemu i dzięki konstrukcji o pojedynczej sprężynie przerzutka nie uderza o tylne widełki w niełatwych warunkach. W efekcie praca układu jest płynna i cicha.
Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania zaimplementowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i luźno pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany dodatkowo w przerzutce przedniej. Dzięki czemu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i komfortowojsza.
Koronki HyperGlide. Cechą specjalenie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające udoskonaloną kontrolę łańcucha w trakcie zmiany przełożenia. Koronki HG przerowadzają łańcuch szybko i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Tradycyjne koronki powodują, iż łańcuch unosi się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.
Top Normal - Tylne przerzutki top normal to tradycyjne przerzutki sprężynowe. Użytkownicy systemu RAPIDFIRE Plus preferują krótszy czas reakcji tylnych przerzutek top normal, ponieważ pozwala to na szybszą redukcję przełożeń. Rowerzyści, dla których ważniejsza jest szybka reakcja, doceniają możliwość zmiany przełożenia na niższe za pomocą najsilniejszego palca, czyli kciuka.
Mechanizm Double Servo-Panta SHIMANO pozwala tylnemu wózkowi prowadzącemu przerzutki poruszać się w adekwatny sposób. Kółko prowadzące przerzutki ustawia się blisko koronek podczas przesuwania się do przodu i do tyłu, optymalizując każdą zmianę przełożenia. Dzięki czemu zmiana przełożeń jest jeszcze staranniejsza.
Przełożenie MEGARANGE - 34-zębowa koronka MegaRange gwarantuje super-niskie przełożenie, które pozwala na nie męczące pedałowanie pod najmocniej strome wzniesienia.
Zespół napędowy MEGA-9 - 9-rzędowa kaseta koronek daje bliski współczynnik przełożeń bez negatywnego wpływu na zakres przełożeń.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z efektywnym napędem. System ten chatakteryzują trzy parametry: optymalne przełożenie dla każdego wymiaru koła - im obszerniejsze koło, tym obszerniejszy zakres kaset niezbedny do utrzymania lekkiego pedałowania. Nowoczesny system zmiany przedniego przełożenia - kompilacje przełożeń dobrane do każdego rozmiaru koła tak,zmniejszyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy nieznacznej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony zwiększający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.