Brak danych
Ruszaj poprzez góry, lasy i wszystkie inne szlaki. Model Zegama 2 ma istotnie dynamiczną podeszwę środkową z pianki ZoomX i został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu stromych grani i nierównych...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Sklep Nike powinna być najbardziej opłacalna (789,99) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Ruszaj przez góry, lasy i wszystkie inne szlaki. Model Zegama 2 ma nad wyraz dynamiczną podeszwę środkową z pianki ZoomX i został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu stromych grani i nierównych skał oraz wyścigach na sam szczyt.
słuszna amortyzacja łączy się z wytrzymałą podeszwą zewnętrzną produkowaną z myślą o bieganiu po górach. Ten specjalny model prowadzi poprzez kręte, leśne tereny chińskiego szlaku Donghai Yunding w ramach naszej niekończącej się serii #IYKYK.
Kulisy projektu:standardowe barwy tego modelu inspirowane są oznakowaniem szlaku Donghai Yunding w odcieniu cegieł, a także mgłą, błotem i górami. Liściaste grafiki na języku nawiązują do mglistych bambusowych tuneli, które biegacze i biegaczki pokonują na szlaku.
Biegacze i biegaczki nieraz przemierzają tereny poprzez tarasowe lasy, co zostało odzwierciedlone na wkładkach.,Zachowaj przyczepność:Podeszwa zewnętrzna Vibram Zegama stworzona z materiału Vibram Megagrip ma rozmaity wzór z szeroko rozstawionymi wypustkami.
zagwarantuje on przyczepność w bardziej wymagającym terenie.,Niezakłócony bieg:Lekka podeszwa środkowa Nike ZoomX o zwiększonej wysokości ulepszoną amortyzację podczas biegania na długich trasach.,Stabilność na szlaku:nowoczesna technicznie siateczka, która jest mocniejsza i bardziej rozciągliwa aniżeli zwykła siateczka, daje stabilność w rozmaitych warunkach pogodowych.
Więcej zalet:Osłona w okolicy kostki chroni przed kamykami.Powłoki w obszarze palców rozszerzają trwałość.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Męskie buty do biegania w terenie Nike Zegama 2 - Brązowy, kolor brązowy. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.