Brak danych
Dzięki butom do biegania Ultra Pro 2 będziesz wspaniale wyposażony na następny bieg ultra. Model gwarantuje biegaczom trailowym potrzebną ochronę i znakomitą amortyzację w trakcie długich biegów....
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Dzięki butom do biegania Ultra Pro 2 będziesz perfekcyjnie wyekwipowany na następny bieg ultra. Model gwarantuje biegaczom trailowym niezbędną ochronę i genialną amortyzację podczas długich biegów. Buty biegowe męskie nowa podeszwa środkowa Speedlite przekonuje maksymalną amortyzacją i komfortem, absorbuje uderzenia, a tym samym ogranicza zmęczenie w porównaniu z konwencjonalnymi podeszwami środkowymi EVA, nowa kompozycja jest zauważalnie lżejsza, a tym samym oszczędza energię aby zapewnić konieczną ochronę na technicznym terenie, dostajesz ochronę palców i konstrukcję nakładki TPU dobrze wyściełany obszar wokół pięty rozszerza komfort i gwarantuje pewne trzymanie bez poślizgu w podeszwie zastosowano sprawdzoną mieszankę Vibram® Megagrip, która gwarantuje nieprzeciętną przyczepność na każdej powierzchni specyficzna wysokość podeszwy i 8-milimetrowy drop odpowiadają preferencjom ambitnych biegaczy ultra dzięki poręcznemu systemowi prędkiego sznurowania możesz znakomicie złączyć buty do swoich potrzeb wygodna, oddychająca cholewka sprawia,choćby po wielu kilometrach buty te doskonałe samopoczucie SPECYFIKACJA przeznaczenie: bieganie waga: 310 g drop: 8 mm podeszwa zewnętrzna: Vibram Megagrip podeszwa środkowa: Speedlite z tworzyw z recyklingu amortyzacja: maksymalna ochrona: maksymalna reaktywność: umiarkowana TECHNOLOGIE Vibram Megagrip – ten rodzaj podeszwy proponuje perfekcyjną przyczepność zarówno na suchym, jak i mokrym terenie, zachowując jednocześnie wysoki poziom trwałości.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Buty do biegania męskie DYNAFIT Ultra Pro 2 storm blue/bluberry |, 4053866692908. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.