Brak danych
Każda marka ma w swej ofercie t-shirty z nadrukiem, lecz Under Armour robi je po prostu lepiej. Tkanina, z której powstają koszulki, jest lekka, miękka i szybciej schnie. Longsleeve męski -...
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Każda firma ma w swej ofercie t-shirty z nadrukiem, lecz Under Armour robi je po prostu lepiej. Tkanina, z której powstają koszulki, jest lekka, miękka i szybciej schnie. Longsleeve męski - bezawaryjne wsparcie dla udoskonalonych wyników Koszulka nadzwyczajnie się sprawdzi w rozmaitych stylizacjach na co dzień, jak jeszcze jako komponent sportowej kreacji.
Koszulka Under Armour 1384195 w kolorze białym przypasowany krój (fitted), który zapewnia komfort wykorzystywania, wyróżniając równocześnie budowę sylwetki. Longsleeve charakterystyczną długość, sięgającą do bioder.
Koszulka UA z długim rękawem męska jest stworzona w 60% z bawełny, dzięki czemu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki dodatkowi poliestru (40%) materiał utrzymuje krój i rozszerzoną trwałość.
Koszulka z długim rękawem dla pana - z lubianymi detalami: kolorowe nadruki z przodu, na plecach i rękawie kolisty dekolt wykończony ściągaczem. Z przodu koszulki, na plecach i rękawie umieszczono kolorowe nadruki.
Rozcięcia po bokach pokaźniejszą swobodę ruchów. Biały longsleeve Under Armour dla mężczyzny UA Run Anywhere Ls - szczegółowe atrybuty: dobrany krój fitted, który poprawnie przylega do sylwetki charakterystyczny krój o długości do bioder wyprodukowana w 60% z bawełny, dzięki czemu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku.
dodatek poliestru (40%) powoduje, iż materiał jest wytrzymały i lepiej utrzymuje krój krągły dekolt doszlifowany ściągaczem kolorowe nadruki z przodu, na plecach i na rękawie rozcięcia po bokach
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Męski longsleeve z nadrukiem ua run anywhere ls - biały marki Under armour. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.