Brak danych
Każda marka ma w swej ofercie t-shirty z nadrukiem, lecz Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest wykonany z nieco grubszej dzianiny, lecz wciąż jest miękki i komfortowy. T-shirt...
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Każda marka ma w swej ofercie t-shirty z nadrukiem, ale Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest wytwarzany z nieco grubszej dzianiny, lecz wciąż jest miękki i komfortowy. T-shirt z nadrukiem męski - bezusterkowe wsparcie dla udoskonalonych wyników Koszulka perfekcyjnie się sprawdzi w różnych stylizacjach na co dzień, jak na dodatek jako element sportowej stylizacji.
Koszulka Under Armour model: 1382904 w kolorze beżowym swobodny fason (loose), który luźno układa się na sylwetce, aby zapewnić komfortowe stosowanie, a także pełny zakres ruchów. Koszulka Under Armour charakterystyczną długość, sięgającą do bioder.
Koszulka z niedługim rękawem męska jest stworzona w 60% z bawełny, dzięki temu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki dodatkowi poliestru (40%) materiał utrzymuje krój i rozszerzoną trwałość.
T-shirt Under Armour męski - z lubianymi detalami: niepokaźny nadruk Under Armour na piersi krągły dekolt wykończony ściągaczem. Z przodu koszulki umieszczony został nadruk z logo Under Armour. Beżowy t-shirt Under Armour dla mężczyzny UA HW LC Logo Repeat SS - szczegółowe parametry: pokaźny krój loose dla zapewnienia komfortu w trakcie aktywności i pełnego zakresu ruchu typowy fason o długości do bioder stworzona w 60% z bawełny, dzięki temu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku.
dodatek poliestru (40%) powoduje, iż materiał jest wytrzymały i lepiej utrzymuje fason krągły dekolt wykończony ściągaczem z przodu nadruk z logo Under Armour
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Męski t-shirt z nadrukiem ua hw lc logo repeat ss - beżowy marki Under armour. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.