Brak danych
Każda marka ma w swojej ofercie t-shirty z nadrukiem, lecz Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest produkowany z nieco grubszej dzianiny, lecz wciąż jest miękki i komfortowy....
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Każda producent ma w swojej ofercie t-shirty z nadrukiem, ale Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest wykonany z nieco grubszej dzianiny, ale wciąż jest miękki i komfortowy. T-shirt z nadrukiem męski - bezusterkowe wsparcie dla lepszych wyników Koszulka nadzwyczajnie się sprawdzi w różnorodnych stylizacjach na co dzień, jak na dodatek jako element sportowej kreacji.
Koszulka Under Armour model: 1382904 w kolorze białym swobodny krój (loose), który luźno układa się na sylwetce, by zapewnić komfortowe wykorzystywanie i pełny zakres ruchów. Koszulka Under Armour typową długość, sięgającą do bioder.
Koszulka z krótkim rękawem męska jest stworzona w 60% z bawełny, dzięki temu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki dodatkowi poliestru (40%) materiał utrzymuje krój i zwiększoną odporność.
T-shirt Under Armour męski - z popularnymi detalami: znikomy nadruk Under Armour na piersi okrągły dekolt dopracowany ściągaczem. Z przodu koszulki umieszczony został nadruk z logo Under Armour. Biały t-shirt Under Armour dla pana UA HW LC Logo Repeat SS - szczegółowe cechy: znaczny fason loose dla zapewnienia komfortu w trakcie aktywności oraz pełnego zakresu ruchu charakterystyczny krój o długości do bioder wyprodukowana w 60% z bawełny, dzięki czemu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku.
dodatek poliestru (40%) sprawia, iż materiał jest wytrzymały i lepiej utrzymuje fason krągły dekolt wykończony ściągaczem z przodu nadruk z logo Under Armour
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Męski t-shirt z nadrukiem ua hw lc logo repeat ss - biały marki Under armour. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.