Brak danych
Każda firma ma w swojej ofercie t-shirty z nadrukiem, ale Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest wytwarzany z nieco grubszej dzianiny, ale wciąż jest miękki i wygodny. T-shirt...
Niestety na chwilę obecną w żadnym ze sklepów znajdująch się w bazie danych nie udało się odnaleźć produktu. Baza sprzedawców ciągle się zwiększa, zapraszamy później.
Każda firma ma w swojej ofercie t-shirty z nadrukiem, ale Under Armour robi je po prostu lepiej. Ten podkoszulek jest wytwarzany z nieco grubszej dzianiny, lecz wciąż jest miękki i wygodny. T-shirt z nadrukiem męski - bezawaryjne wsparcie dla ulepszonych wyników Koszulka doskonale się sprawdzi w rozmaitych stylizacjach na co dzień, jak jeszcze jako element sportowej kreacji.
Koszulka Under Armour model: 1382904 w odcieniu czarnym swobodny fason (loose), który swobodnie układa się na sylwetce, aby zapewnić wygodne wykorzystywanie oraz pełny zakres ruchów. Koszulka Under Armour charakterystyczną długość, sięgającą do bioder.
Koszulka z niedługim rękawem męska jest tworzona w 60% z bawełny, dzięki czemu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki dodatkowi poliestru (40%) materiał utrzymuje krój i powiększoną wytrzymałość.
T-shirt Under Armour męski - z lubianymi detalami: minimalny nadruk Under Armour na piersi krągły dekolt wykończony ściągaczem. Z przodu koszulki umieszczony został nadruk z logo Under Armour. Czarny t-shirt Under Armour dla pana UA HW LC Logo Repeat SS - szczegółowe atrybuty: szeroki krój loose dla zapewnienia komfortu podczas aktywności oraz pełnego zakresu ruchu charakterystyczny fason o długości do bioder wytworzona w 60% z bawełny, dzięki czemu jest wytrzymała, miękka i przyjemna w dotyku.
dodatek poliestru (40%) sprawia, iż materiał jest wytrzymały i lepiej utrzymuje fason okrągły dekolt dopracowany ściągaczem z przodu nadruk z logo Under Armour
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Męski t-shirt z nadrukiem Under Armour UA HW LC Logo Repeat SS - czarny. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.