Trek Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który pięknie komponuje się z ramą i pozwala radować z lekkiej i żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak konwencjonalny rower górski, a dodatkowo zagwarantuje wspomaganie potrzebne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze skrupulatnie przypasowanymi komponentami, które efektywną zmianę biegów i skrupulatną modulację podczas jazdy po szlakach. To wszystko, a ponadto lekka, zwinna i sztywna rama z włókna węglowego, która w znakomitym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku. Trek Fuel EXe 9.7 SLX/XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz dającego dużo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę dodatkowej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i idealnie dobrany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na progresywny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP oraz damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Dodatkowo, koła i opony dopasowane do użycia bezdętkowego oraz 12-biegowy napęd ze dokładnie przypasowanych części Shimano SLX i XT. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który zagwarantuje dodatkową moc na podjazdach i pędzi w dół jak klasyczny rower. Wykorzystano w nim nowatorską technikę przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i skrupulatnie dobrany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.7 2023 Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół oraz zapewnia nadzwyczajny poziom wspomagania na podjazdach minimalna,solidna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Usprawnione zawieszenie FOX o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu skutecznie rozprawia się z technologicznymi i trudnymi trasami. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg minimalny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne części dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są nieduże i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i nieduży wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, genialnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Zawiera się w typowym koszyku na bidon i nie wymaga nieprzystępnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż prosto go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Informacje technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu...