Trek Powerfly 7 2023 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski wytworzony do ostrej jazdy, zaopatrzony w płynny i produktywny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z kompletnie ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku wyekwipowany został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i wyświetlacz Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność poprzez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB perfekcyjny wybór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, żeby zachować więcej siły gdy szlak inicjuje prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2023 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej niżeli po prostu dopełniającej efektywności wspomagania elektrycznego. Dodatkowo, Ci potrzeba wysokiej jakości części przeznaczonych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają odczuć bezpośrednio na szlaku oraz zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyekwipowanego w kolorowy ekran Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth i wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z łatwym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co gwarantuje wykwintny wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do szybkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i ekran Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 przypasowane do konstrukcji bezdętkowego i sztyca dostosowywana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie wspaniałym wyborem. Otrzymujesz szersze koła, które zapewnią Ci ulepszoną trakcję i stabilność, nieelastyczniejszy widelec, powiększający precyzję kierowania oraz lepszy napęd Shimano oferujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? teraz jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i wydajniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda znakomicie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zaimplementowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi, a ponadto zezwala na montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox zaopatrzony w barwny wyświetlacz dostarcza danych na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technikę Bluetooth®, a także zastosowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca dostosowywana pozwala w sekundę zmniejszyć siodełko, by nie przeszkadzało w trakcie zjazdów, a także upraszcza zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dodatkowe wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie zezwala na proste podłączenie oświetlenia zasilanego przez silnik informacje technologiczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec rozmiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, zwiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku wymiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, rozszerzona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w rozmiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona wymiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" wymiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" lub 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...