Trek District+ 1 z niskim przekrokiem to bezawaryjny rower elektryczny, dzięki któremu przemieszczanie się po mieście to czysta radość. Wyekwipowany jest w niewymagającą niemało konserwacji przerzutkę wewnętrzną, bezusterkowy elektryczny układ napędowy Bosch i hydrauliczne hamulce tarczowe dla pewnego hamowania w każdych warunkach. Dodatkowo, wyposażony jest w rozwiązania użytkowe konieczne do codziennej jazdy, takie jak błotniki, lampki i bagażnik tylny. Trek District+ 1 jest dla Ciebie, jeśli... Większość dni przemieszczasz się po mieście na rowerze. Chcesz przejść na solidny, niezawodny i niewymagający sporo konserwacji rower elektryczny z wszystkimi kluczowymi rozwiązaniami użytkowymi, dzięki którym codzienna jazda to czysta przyjemność. Użyte technologie wysmakowana rama z Alpha Smooth Aluminium o geometrii z niskim przekrokiem z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, silnik Bosch Active Line (250 W, 40 Nm), który pomaga w utrzymaniu szybkości do 25 km/h, akumulator 300 Wh, jak w dodatku kontroler Purion. Bezawaryjny i przystępny w utrzymaniu 7-biegowy wewnętrzny napęd Shimano Nexus, widelec amortyzowany, potężne hydrauliczne hamulce tarczowe, wyjątkowo pokaźne opony 50c dodające stabilności oraz funkcjonalne chwyty. Plus rozwiązania upraszczające poruszanie się po mieście, takie jak błotniki, lampki, zapięcie, bagażnik tylny MIK i stopka. Jaki jest District? District+ 1 z niskim przekrokiem to miejski rower elektryczny, na którym możesz polegać, z bezusterkowym i konkretnym systemem wspomagania pedałowania Bosch. Zaopatrzony jest w prosty w obsłudze napęd i wszystko, co konieczne do codziennej jazdy, dzięki temu możesz skoncentrować się na zabawie na rowerze. Dlaczego je pokochasz Treka District: Rama z geometrią o niskim przekroku usprawnia wsiadanie i zsiadanie dostępny z akumulatorami o objętości 300 Wh Ma lampki, błotniki, zapięcie i bagażnik tylny MIK, dzięki temu możesz od razu jechać Kontroler Purion oferuje funkcję wspomagania prowadzenia roweru Walk Assist, która pomaga przy wyprowadzaniu go ze stromych parkingów i garaży Amortyzowany widelec pochłania męczące nierówności drogi dane techniczne Rama Alpha Smooth Aluminum, internal cable routing, post-mount disc Widelec SR Suntour NEX, coil spring, preload, 50mm travel, 100x5mm QR Koła Przednia piasta Alloy, centerlock disc, 100mm thru axle Tylna piasta Shimano Nexus 7-speed Obręcze Alex Rims DP23, 36-hole Opony Schwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, 700x50c Napęd Manetki Shimano Nexus Revo Shifter 7-speed Korba 38T Kaseta 18T Łańcuch Shimano HG40 Pedały VP Black with reflectors komponenty Siodełko Selle Royal Nuvola Sztyca Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset Kierownica Aluminum comfort Chwyty Bontrager Satellite Wspornik kierownicy Bontrager alloy quill, 31.8mm clamp, adjustable rise, Blendr compatible Stery VP sealed cartridge, 1-1/8", threaded zestaw hamulcowy Shimano MT200 hydraulic disc Akcesoria Bateria Bosch Powerpack 300Wh Sterownik Bosch Purion Silnik Bosch Active Line, 250Watt, 40Nm, 20 mph / 32 km/h (25 km/h in Europe) Lampka przednia Herrmans MR-GO, 100 lumen, 35 lux Lampka tylna Spanninga SOLO Waga Waga wymiaru M – 22,85 kg (bez akumulatorów) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabela rozmiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi M 165-175 cm 77-83 cm L 175-186 cm 82-88 cm XL 186-197 cm 87-93 cm