Brak danych
Trek Fuel EX 8 to wspaniały rower na szlaki dla osób, które potrzebują wszechstronnego ścieżkowca. Dzięki pełnemu zawieszenie, mordercze dla ciała wspinaczki, staną się mniej bolesne, a wymagające...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (10 999,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Trek Fuel EX 8 to znakomity rower na szlaki dla osób, które potrzebują wszechstronnego ścieżkowca. Dzięki pełnemu zawieszenie, mordercze dla ciała wspinaczki, staną się mniej bolesne, a wymagające szlaki przyniosą dużo satysfakcji.
Ten rower oferuje najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, dzięki połączeniu progresywnych części z solidną, a mimo to lekką ramą ze stopu aluminium. Trek Fuel Ex 8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Uwielbiasz odrywać koła od ziemi, też przejechać dłuższy dystans po lokalnych górach.
Ci trzeba roweru, który pokona każdy szlak i wyposażony jest w wyższej klasy części. Użyte technologie Rama ze stopu aluminium, widelec FOX Rhythm 34 o skoku 140 mm oraz damper o skoku 130 mm z superwydajnym tłumieniem RE:aktiv.
Napęd 1x12 Shimano XT z dodakowym przełożeniem z 51 zębami na podjazdy, konkretne 4-tłoczkowe hamulce, koła Bontrager z piastą tylną Rapid Drive z 54 zębami gwarantującą szybkie zazębianie i dostosowywana sztyca podsiodłowa Bontrager Line.
Jaki jest Fuel? Fuel EX 8 zapewni Ci dopełniającą wydajność dzięki najnowszemu napędowi firmy Shimano o najszerszym zakresie przełożeń oraz specyficznemu damperowi RE:aktiv producenta Trek, który idealnie wspomaga pedałowanie bez utraty miękkości zawieszenia.
Dlaczego pokochasz Fuela Ex 8 XT 2023: Szerszy zakres przełożeń i wydajniejsze zawieszenie pomogą Ci pokonać niełatwe podjazdy, które do tej pory były poza Twoim zasięgiem Jeśli przeliczasz osiągi na pieniądze, Fuel EX 8 nie ma sobie równych Ten rower sprawi, iż zapragniesz pokonać każdy zakręt czy kamienistą drogę i stawić czoła każdemu zjazdowi Przypominająca manetkę, mocowana pod kierownicą dźwignia sztycy dostosowywanej pracuje wyjątkowo instynktownie i jest prosta w użyciu rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, żeby zapewnić udoskonalone dostosowanie wszystkim rowerzystom.
w dodatku, dostajesz najszybsze koła pasujące do Twojej ramy: Ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i XL koła 29-calowe dane techniczne Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona rury dolnej, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku Widelec Fox Rhythm 34, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku Amortyzator Size: XS, S Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany poprzez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm Size: S, M, ML, L, XL, XXL Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 150mm (561mm axle-to-crown) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Szprychy DT Swiss Champion, J-Bend, Black Opona Size: XS, S, M, ML, L, XL, XXL Bontrager XR4 Team Issue, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Size: XS, S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60" Size: XS, S Bontrager XR5 Team Issue, dostosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" Size: S, M, ML, L, XL, XXL Bontrager XR4 Team Issue, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60" Size: S, M, ML, L, XL, XXL Bontrager XR5 Team Issue, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Size: XS, S, M, ML, L, XL, XXL Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Size: XS, S, M, ML, L, XL, XXL Zawór Bontrager TLR, 50 mm Maks.
wymiar opon Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz informacje producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek, maks. Zębatka 51T Wkład suportu Shimano MT500, 92 mm, PressFit Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks.
wielkość zębatki 34T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca Size: XS,...
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Trek fuel ex 8 xt 2023 gen 5 alpine blue/deep dark blue l. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.