Brak danych
Trek Slash 7 2023 to korzystna maszyna do all-mountain wytworzona do pokonywania singletracku z maksymalną szybkością. Ma porządną aluminiową ramę i produktywne zawieszenie, dzięki którym pokona...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (12 999,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Trek Slash 7 2023 to prawidłowa maszyna do all-mountain wykonana do pokonywania singletracku z maksymalną prędkością. Ma porządną aluminiową ramę i efektywne zawieszenie, dzięki którym pokona zakręcone, trudne zjazdy jak żaden inny rower.
Trek Slash 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli... All-mountain to Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy i wymagające rock gardeny. Szukasz roweru wytwarzanego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny.
Użyte technologie Aluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Deluxe Select+ o 160 mm skoku, a także amortyzator Yari RC o 170 mm skoku.
ponadto, napęd 1x12 Shimano Deore/XT, konkretne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność w trakcie zjazdów, koła Line Comp 30 w pełni dostosowane do konstrukcji bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.
Jaki jest Slash? To może i najbardziej przystępny Slash w ofercie, lecz nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki temu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe albo wyciągi.
Dlaczego pokochasz Trek Slash 7 2023 jednakowo prawidłowo czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to nadzwyczajny rower na zawody enduro, lecz daje multum radości na trudniejszych szlakach gustowny schowek zaimplementowany w ramę pozwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, aby lepiej bronić ramę w trakcie wwożenia roweru na górę świeże, demontowane zabezpieczenie Knock Block pozwala na szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała i porusza się szybciej w górę i w dół informacje techniczne Rama Alpha Platinum Aluminium, zastosowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Maks.
wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100 Maks.
wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T elementy Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości rozmiar: M, ML TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości rozmiar: L, XL TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości rozmiar tarczy Maks.
średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu Waga Waga rozmiaru M - 15.50 kg / 34.18 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabelka rozmiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 153-166 cm 72-79 cm M 161-172 cm 76-81 cm M/L 168-179 cm 77-84 cm L 177-188 cm 83-88 cm XL 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, odcieni, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wyróznione ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane...