Brak danych
Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wytwarzany z włókna węglowego, który pędzi błyskawicznie jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe oraz wspomoże Cię podczas stromych...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (35 999,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia tworzony z włókna węglowego, który pędzi prędko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe i wspomoże Cię podczas stromych podjazdów.
Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najszczególniej zakręconych trasach. Otrzymasz dodatkowo najnowszą technologię firmy Bosch z inteligentnym systemem Performance Line CX, który ma akumulator 750 Wh o obszerniejszym zasięgu i wyśmienite funkcje, takie jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth, które sprawią, iż osiągniesz pokaźniejszy poziom nowoczesnia w trakcie jazdy.
Nowy kontroler systemu jest prawie płaski, co daje mu wytworny wygląd, a ministerownik jest dyskretny i instynktowny. Trek Rail 9.8 XT 2024 gen 4 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia wyekwipowanego w wyjątkowo wydajne części i pojemne akumulatory.
Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności pokaźniejszego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów firmy Bosch. Użyte technologie udoskonalona rama z włókna węglowego OCLV Mountain o obszerniejszym rozstawie i rura sterowa i rura podsiodłowa o pokaźniejszej średnicy.
Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft, a także napęd 1x12 Shimano XT. Dzięki inteligentnemu systemowi Performance Line CX masz do dyspozycji najnowsze rozwiązania Bosch, w tym nowy ministerownik i zintegrowany z górną rurą wyświetlacz kontrolera systemu Bluetooth®.
Jaki jest Rail? W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – wyjątkowo, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu trudnych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki konkretnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh objętości i częściom, które poradzą sobie przy ostrej jeździe.
Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 XT Nowy kontroler systemu prezentuje aktualnie wybrany poziom wspomagania i pozostały poziom naładowania akumulatora. Jest on zgrabnie zintegrowany z górną rurą, co zagwarantuje maksymalną ochronę i wysmakowany wygląd.
Nowy inteligentny system Bosch zagwarantuje taką samą moc i prędkość reakcji dzięki nowemu dyskretnemu ministerownikowi, który jest uproszczony i zawiera tylko te części sterujące, których Ci potrzeba, żeby przełączać się między stopniami wspomagania lub przejść do trybu wspomagania prowadzenia Inteligentne tryby eMTB i eMTB Lite automatycznie dopasowują wspomaganie na podstawie danych wprowadzanych przez użytkownika, żeby zapewnić odpowiednią ilość mocy do jazdy Nowa rama jest wyjątkowo potężna i ma rurę podsiodłową 34,9 mm, by pomieścić bardziej wytrzymałe sztyce regulowane, i nadwymiarową główkę ramy, która współpracuje z masywnymi widelcami zoptymalizowanymi pod kątem e-MTB, zapewniając mniejsze ugięcie i bardziej precyzyjne sterowanie System Trek ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang.
Removable Integrated Battery) wygląda doskonale i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go prosto wyjąć bez wykorzystania narzędzi, a w dodatku pozwala na montaż koszyka na bidon informacje techniczne* Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang.
Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, zwiększona zwężana rura sterowa 1,8", korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 170 mm (580 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stop...