Trek Slash 8 to rower górski enduro, który potrafi w kółko pokonywać podjazdy i zjazdy bez łapania zadyszki. Zbudowany jest na konstrukcji z wysokim punktem obrotu ze 170 mm skokiem z przodu i z tyłu, który powiększa przyczepność na stromych wzniesieniach, a przy zlatywaniu ze wzgórza gwarantuje stabilność. Mieszany zestaw kół: 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, gwarantuje pełne wrażeń prowadzenie, a napęd Shimano XT pozwala płynnie przerzucać biegi niezależnie od okoliczności. Trek Slash 8 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz roweru enduro, który zwiększy wydajność pedałowania pod górę i będzie diabelnie prędki z górki. Dodatkowa przyczepność roweru z wysokim punktem obrotu to niezła rzecz, lecz stabilność na zjazdach to prawdziwa wisienka na torcie. Wszechstronność to coś, co Cię interesuje, i podoba Ci się myśl, że możesz wybierać między prędkimi 29-calówkami a zwinnymi kołami 27,5 cala. Użyte technologie Rama z aluminium Alpha Platinum z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym i dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. 170 mm skoku z przodu i z tyłu dzięki zaimplementowaniu widelca FOX Rhythm 36 ze sprężyną powietrzną Float EVOL i damperem GRIP oraz amortyzacji Fox Performance Float X. Sporo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki napędowi Shimano XT, sztyca dostosowywana Bontrager Line Dropper i komplet mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Slash 8 jest gotowy dać z siebie wszystko na długodystansowych trasach przełajowych dzięki długiemu skokowi, poważnej przyczepności i niezachwianej stabilności. Dopełniającą wartość i wydajność zapewniają zespół zawieszenia FOX i przerzutki Shimano XT. Dlaczego pokochasz Treka Slash 8 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy skrupulatnie dobrany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają wydajność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania sporych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w komplet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu, a także sztywne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej szybkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni, a także opcjonalnych sterów z dostosowywanym kątem (niedołączonych) W wewnętrznym schowku możesz przewozić narzędzia i przekąski i jest on dostępny we wszelkich modelach Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt-X, 170 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości rozmiar: M, M/L, L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczo...