Trek Slash 9.8 to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje nieprzeciętną przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Całości dopełnia napęd Shimano XT gwarantujący skrupulatne przerzucanie. Trek Slash 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest zadziorny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu i długiego skoku, żeby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Dużo biegów do podjazdów z powrotem na górę dzięki napędowi Shimano XT, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i pakiet mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu udoskonalonych elementów będą zachwyceni modelem Slash 9.8 XT. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd, a także karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 XT Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają sprawność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w trafnych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyekwipowany w komplet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu, a także sztywne, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni, a także opcjonalnych sterów z dostosowywanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, zębatka ze stopu aluminium 30T, Boost (linia łańcucha 55 mm), długość 165 mm Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-...