Trek Rail 9.9 to nasz najkorzystniejszy elektryczny rower górski o długim skoku. Dostajesz wyjątkowo masywną ramę z włókna węglowego, niewiarygodnie gładko pracujące zawieszenie RockShox, najkorzystniejszy bezprzewodowy napęd sterowany elektronicznie SRAM, a także produktywny silnik Performance Line CX firmy Bosch z inteligentnym systemem, akumulatorem o ogromnym zasięgu i nową mini manetką. Nowy wyświetlacz kontrolera systemu jest niemalże zrównany z górną rurą, dzięki czemu wygląda elegancko gdziekolwiek pojedziesz, a w trakcie ostrej jazdy nie przeszkadza. Trek Rail 9.9 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Nie chcesz oszczędzać na swych wrażeniach z e-MTB. Interesują Cię najszersze możliwości regulacji, najpłynniejsza praca, najdłuższy zasięg i najnowocześniejsza technika wspomagania na rynku. Lubisz możliwości regulacji i chcesz korzystać ze wszystkich unikatowych rozwiązań w inteligentnym systemie Bosch i z bezprzewodowej zmiany biegów. Użyte technologie lepsza rama z włókna węglowego OCLV Mountain o obszerniejszym rozstawie i rura sterowa, a także rura podsiodłowa o obszerniejszej średnicy dla maksymalnej wytrzymałości. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, widelec RockShox ZEB Ultimate o ogromnym zakresie regulacji, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft oraz sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS. Dostajesz inteligentny system napędowy Performance Line CX marki Bosch z nową mini manetką i wyświetlaczem kontrolera systemu z Bluetooth® zaimplementowanym w rurę górną oraz układ monitorowania ciśnienia AirWiz. Jaki jest Rail? Rail 9.9 – technika z najwyższej półki. Najlepszy widelec enduro RockShox, największy akumulator Bosch, płynna zmiana biegów X0 AXS, zmodernizowana rama i system monitorowania ciśnienia AirWiz, a także najnowsza technika producenta Bosch z inteligentnym systemem. Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.9 X0 AXS Rail Gen 4 z włókna węglowego wykorzystuje identyczną inspirowaną enduro geometrię i ogromny akumulator jak w poprzedniej generacji,teraz ma przestrzeń w rurze górnej, dzięki której rowery Gen 4 są zgodne ze zintegrowanym kontrolerem i mini manetką Bosch Uporządkowany kokpit jest surowy i stylowy, a z inteligentnym systemem łatwo dodać wyświetlacz, jeśli chcesz więcej informacji Inteligentne tryby eMTB i Tour+ samoczynnie dopasowują wspomaganie do siły wykorzystywanej przez użytkownika, aby zapewnić odpowiednią moc do jazdy Montowana bezpośrednio przerzutka SRAM T-Type proponuje zachwycającą wydajność, dzięki precyzyjnej zmianie biegów pod obciążeniem oraz nieprzeciętną trwałość System ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) dostępny wyłącznie w rowerach Trek wygląda perfekcyjnie i jest wyjątkowo przychylny dla użytkownika: chroni akumulator dzięki zamknięciu go w ramie, pozwala na jego wyjęcie z łatwością bez zastosowania narzędzi, a dodatkowo pozwala zamontować koszyk na bidon Specyfikacja technologiczna* Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwiększona zwężana rura sterowa 1,8", korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Thru Shaft, AirWiz, 230 mm x 57,5 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony rozmiar: S, M, L, XL Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml rozmiar: S, M, L, XL Czujniki do monitorowanie ciśnienia opon Quarq TyreWiz Napęd Manetka SRAM AXS POD Ultimate Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, typ T Korba SRAM X0 Eagle, 34T, typ T, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 340...