Trek Slash 9.9 X0 AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z włókna węglowego OCLV Mountain i ma 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje świetną przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a udoskonalony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo ma bezprzewodowy napęd SRAM X0 AXS Transmission, który zagwarantuje staranne przerzucanie nawet przy pokaźnym obciążeniu. Trek Slash 9.9 X0 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Ci trzeba maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zniewala zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, lecz chcesz także łatwo wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 i amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Napęd SRAM X0 Eagle AXS Transmission gwarantuje bezprzewodowe przerzucanie, które zawsze działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper zapewnia przestrzeń do zmiany pozycji na rowerze. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive gwarantują wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najkorzystniejsze, Slash 9.9 X0 AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd, a także karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 X0 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy dokładnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie powiększają efektywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania obfitych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w stosownych miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, zaopatrzony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu, a także niesprężyste, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni i opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama wymiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Ele...