Trek Slash 9.8 2023 to rower enduro z włókna węglowego wytworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest istotnie szybszy aniżeli mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i konkretna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od RockShox powodują, iż ta maszyna o obszernym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro i odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa. Trek Slash 9.8 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć genialne chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Ci potrzeba lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a najważniejsza jest dla Ciebie skuteczność dostosowywanego zawieszenia i skrupulatny, solidny napęd. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem RockShox Super Deluxe Select+ RT oraz nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo sztywnymi 38 mm goleniami. Napęd Shimano XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka, a także koła Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive umożliwiającą prędkie przyspieszanie w momentach, w których najszczególniej go Ci potrzeba. Jaki jest Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Dostajesz do dyspozycji kompletnie nową technologię zawieszenia, typowo zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w zestawie z zupełnie nową ramą. W przypadku Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód! Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 2023 pokaźniejsze golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie złączyć charakterystykę jazdy świeże, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki temu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej bronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała i porusza się szybciej w górę i w dół pokaźny schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu dane techniczne Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba Shimano XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy Maks. Wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości rozmiar: M, ML Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości wymiar: L Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości rozmiar: XL Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm,...