Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki niepokaźnemu,solidnemu silnikowi, który skrywa w środku prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, niesprężystego i sprawnego włókna węglowego, która gwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Zaopatrzony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak tradycyjny rower MTB w szybkim i skomplikowanym terenie, a równocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz prekursorskich technologii wszędzie, równocześnie w silniku, jak i napędzie i usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o objętości 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. W dodatku, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC, a także damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje bezkompromisowy i uporządkowany. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zapewnia moc niezbędną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od nieprzystępnych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Zaopatrzony jest w futurystyczne technologie, takie jak dostosowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 GX AXS Dostajesz maszynę, która jedzie dokładnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie gwarantuje przypasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust niewiele znacząca,mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne części sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po nieprzystępnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg niepokaźny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne elementy precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są drobne i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Przejrzyj także: rowery enduro Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i niepokaźny wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, perfekcyjnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Gromadzi się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż z łatwością go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Informacje technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło...