Trek Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który przepięknie komponuje się z ramą i pozwala cieszyć z lekkiej oraz żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak konwencjonalny rower górski, a dodatkowo zagwarantuje wspomaganie konieczne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze precyzyjnie dostosowanymi komponentami, które produktywną zmianę biegów i staranną modulację podczas jazdy po szlakach. To wszystko, a dodatkowo lekka, zwinna i sztywna rama z włókna węglowego, która w nadzwyczajnym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku. Trek Fuel EXe 9.7 SLX/XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz dającego dużo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę dopełniającej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i rewelacyjnie przypasowany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na progresywny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o obszerności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP i damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Na dodatek, koła i opony dostosowane do użycia bezdętkowego, a także 12-biegowy napęd ze starannie przypasowanych części Shimano SLX i XT. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który zagwarantuje dopełniającą moc na podjazdach i pędzi w dół jak klasyczny rower. Wykorzystano w nim prekursorską technikę przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i starannie przypasowany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.7 2023 Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół i gwarantuje wspaniały poziom wspomagania na podjazdach nieznaczna,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne elementy sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak klasyczny rower górski Usprawnione zawieszenie FOX o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu sprawnie rozprawia się z technologicznymi i niełatwymi trasami. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg niewiele znaczący. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne elementy skrupulatne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust krągły, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są małe i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i znikomy rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, nadzwyczajnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Posiada się w typowym koszyku na bidon i nie wymaga nieprzystępnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż z łatwością go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu...