Trek Fuel EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd dopasowuje się do Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyposażony jest w małą,mocną przekładnię TQ, która gwarantuje wspomaganie, gdy go Ci potrzeba, ale na zjazdach całkowicie znika, dając Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie RockShox połączone ze sprawnością Shimano XT w zmianie biegów dopełnia zestaw, zapewniając doskonałą równowagę sprawności i ceny. Trek Fuel EXe 9.8 XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Jeździsz na szlakach i szukasz kompozycji najlepszych cech rowerów klasycznych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, aby zyskać na mocy,chętnie skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh, a także przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. W dodatku, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC, a także damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone precyzyjną zmianą biegów i modulacją opartego na Shimano XT napędu. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki czemu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy oraz zapewnia intuicyjne wspomaganie dostosowujące się do Twojego sposobu podjeżdżania. Wyekwipowany jest w małą i konkretną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia dokładna zmiana biegów Shimano XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 2023 wytwarza nadzwyczajną równowagę między rowerem tradycyjnym i elektrycznym, oferując przypasowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a równocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach mała,mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne komponenty sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po nieprzystępnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg znikomy. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne elementy precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są niewiele znaczące i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, solidność i niewiele znaczący wymiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, doskonale radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Posiada się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Dane techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot...