Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 to rower na szlaki z krwi i kości zbudowany na podstawie niesprężystej ramy z włókna węglowego, która jedzie płynnie, cicho i trzyma się wzorowo obranej linii. Obfituje w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, wyjątkowo elegancki i prosty w dostosowaniu do preferencji. Na dodatek, 150 mm skoku z przodu i 140 mm skoku z tyłu zapewnia kontrolę na najtrudniejszych trasach, a całość dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager z piastą o prędkim zazębianiu. Trek Fuel EX 9.8 generacji 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie, a także doceniasz stylowy i surowy 12-biegowy bezprzewodowy napęd. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę,równocześnie nieelastyczne i bezawaryjnie trzymające się obranej linii. Dodatkowo, sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM GX AXS i obręcze i opony do wykorzystania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają świetnie przypasować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technice mogą się cieszyć z wyższej klasy zmiany biegów. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Lekka rama z włókna węglowego i progresywna geometria powstały z myślą o identycznej efektywności na stromych, zakręconych zjazdach, jak i ostrych podjazdach. Lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego łatwo pokonują nieprzystępny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs nawet na najmocniej zakręconych trasach Zyskujesz najnowocześniejsze technologie w postaci konkretnej grupy GX od SRAM z systemem bezprzewodowej zmiany biegów AXS regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu przeróżnych konfiguracji geometrii W celu uzyskania ulepszonego dobrania dla wszelkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w słusznym dla ramy rozmiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i obszerniejsze wyposażone są w koła 29-calowe informacje techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona rozmiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Napęd Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-biegowa wymiar: XS, S, M, ML, L, XL SRAM GX Eagle, 12-rzędowa komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, sz...