Trek Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, wspaniały dla każdego, kto początkuje asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na obszerniejsze opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria gwarantująca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 5 jest nadzwyczajny do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, prędkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która równocześnie będzie komfortowa, wysmakowana i, co najważniejsze, dostępna cenowo. Chcesz jeździć głównie po drogach, ale rower ma poradzić sobie dodatkowo z gorszym asfaltem i swobodnymi szutrami, i Ci potrzeba uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc potrzebujesz optymalnego komfortu, by jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium serii 100 z lepszymi kształtami rur dla profesjonalnego wyglądu i udoskonalonej jazdy, 12-rzędowy pakiet napędowy Shimano 105, solidne hamulce tarczowe bezusterkowe w każdych warunkach, szczególnie wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia dopełniającego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do wykorzystania bezdętkowego dla uzupełniającej wygody, a także kierownica z flarą dla udoskonalonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i znakomita propozycja na rozpoczęcie szosowej przygody. Wygodny na cały dzień jazdy, wystarczająco szybki, by utrzymać się w grupie i stanowczo uniwersalny podczas wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 szczególnie wszechstronna i wyszukana maszyna, idealna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy wielki, 42 mm prześwit (zgodnie z rozmiarami) mieści pokaźniejsze opony dla dopełniającej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit wyśmienity, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki oraz na rurze górnej upraszczają przewożenie całego koniecznego ekwipunku konkretne hamulce tarczowe zapewniają bezzwłoczne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Aluminium serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny nieelastyczna oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Rozmiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 części Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica wymiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm wymiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...