Trek Domane AL 5 to prędki i wszechstronny rower szosowy, nadzwyczajny dla każdego, kto początkuje asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na pokaźniejsze opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria gwarantująca wygodę poprzez cały dzień powodują, iż Domane AL 5 jest nieprzeciętny do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, prędkich dojazdów, a choćby wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która równocześnie będzie komfortowa, gustowna i, co najważniejsze, przystępna cenowo. Chcesz jeździć głównie po drogach, ale rower ma poradzić sobie również z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami,, a także Ci trzeba uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc Ci trzeba stosownego komfortu, by jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium kolekcji 100 z lepszymi kształtami rur dla profesjonalnego wyglądu i ulepszonej jazdy, 12-rzędowy pakiet napędowy Shimano 105, konkretne hamulce tarczowe bezusterkowe w każdych warunkach, nad wyraz wytrzymałe koła, zastosowane mocowania w ramie do przewożenia uzupełniającego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do użycia bezdętkowego dla dopełniającej wygody oraz kierownica z flarą dla udoskonalonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i idealna propozycja na rozpoczęcie szosowej przygody. Komfortowy na cały dzień jazdy, wystarczająco szybki, by utrzymać się w grupie i szczególnie uniwersalny w trakcie wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 nad wyraz wszechstronna i szykowna maszyna, doskonała jako pierwszy wyczynowy rower szosowy wielki, 42 mm prześwit (zgodnie z rozmiarami) mieści większe opony dla dopełniającej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit wspaniały, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki oraz na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego potrzebnego ekwipunku konkretne hamulce tarczowe zapewniają niezwłoczne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Aluminium linii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny niesprężysta oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Wymiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu wymiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA wymiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 komponenty Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica rozmiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm wymiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy rozmiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości wymiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...