Brak danych
Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wytwarzany z włókna węglowego, który pędzi momentalnie jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe i wspomoże Cię w trakcie stromych...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (35 999,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wytworzony z włókna węglowego, który pędzi błyskawicznie jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe oraz wspomoże Cię podczas stromych podjazdów.
Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najbardziej zakręconych trasach. Otrzymasz także najnowszą technikę producenta Bosch z inteligentnym systemem Performance Line CX, który ma akumulator 750 Wh o obszerniejszym zasięgu i świetne funkcje, takie jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth, które sprawią, że osiągniesz pokaźniejszy poziom zaawansowania podczas jazdy.
Nowy kontroler systemu jest prawie płaski, co daje mu wytworny wygląd, a ministerownik jest dyskretny i instynktowny. Trek Rail 9.8 XT 2024 gen 4 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia zaopatrzonego w wyjątkowo produktywne części, a także pojemne akumulatory.
Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności większego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów producenta Bosch. Użyte technologie udoskonalona rama z włókna węglowego OCLV Mountain o większym rozstawie i rura sterowa, a także rura podsiodłowa o pokaźniejszej średnicy.
Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft, a także napęd 1x12 Shimano XT. Dzięki inteligentnemu systemowi Performance Line CX masz do dyspozycji najnowsze rozwiązania Bosch, w tym nowy ministerownik i zintegrowany z górną rurą ekran kontrolera systemu Bluetooth®.
Jaki jest Rail? W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki temu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – nad wyraz, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu niełatwych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki solidnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh objętości i częściom, które poradzą sobie przy ostrej jeździe.
Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 XT Nowy kontroler systemu przedstawia obecnie wybrany poziom wspomagania i pozostały poziom naładowania akumulatora. Jest on zgrabnie zintegrowany z górną rurą, co zagwarantuje maksymalną ochronę i wyszukany wygląd.
Nowy inteligentny system Bosch zapewnia taką samą moc i szybkość reakcji dzięki nowemu dyskretnemu ministerownikowi, który jest uproszczony i gromadzi tylko te elementy sterujące, których Ci potrzeba, żeby przełączać się pomiędzy stopniami wspomagania lub przejść do trybu wspomagania prowadzenia Inteligentne tryby eMTB i eMTB Lite automatycznie dostosowują wspomaganie na podstawie informacji wprowadzanych poprzez użytkownika, by zapewnić odpowiednią liczba mocy do jazdy Nowa rama jest wyjątkowo konkretna i ma rurę podsiodłową 34,9 mm, by pomieścić bardziej wytrzymałe sztyce regulowane,, a także nadwymiarową główkę ramy, która współpracuje z masywnymi widelcami zoptymalizowanymi pod kątem e-MTB, gwarantując mniejsze ugięcie i bardziej skrupulatne sterowanie System Trek ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang.
Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zaimplementowaniu w ramie, można go łatwo wyjąć bez wykorzystania narzędzi, a ponadto umożliwia montaż koszyka na bidon informacje technologiczne* Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang.
Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, rozszerzona zwężana rura sterowa 1,8", korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 170 mm (580 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stop...