Trek Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje wspaniałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a lepszy zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Ponadto rower wyekwipowany jest w bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, który zagwarantuje dokładne przerzucanie choćby pod naciskiem. Trek Slash 9.8 GX AXS T-Type jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest zadziorny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu i długiego skoku, by pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się atuty bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym oraz dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Dużo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca dostosowywana Bontrager Line Dropper i komplet mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie przypasowanego zestawu udoskonalonych komponentów będą zachwyceni modelem Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd i karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 GX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy starannie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają efektywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej aniżeli wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w adekwatnych miejscach i gładką i cichą jazdę poprzez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, zaopatrzony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i niesprężyste, lecz zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywana geometria Mino Link, regulowany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm Opona rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd...