Trek Domane AL 5 to prędki i wszechstronny rower szosowy, wyśmienity dla każdego, kto początkuje asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 5 jest idealny do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, prędkich dojazdów, a choćby wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która jednocześnie będzie wygodna, elegancka i, co najważniejsze, dostępna cenowo. Chcesz jeździć typowo po drogach, lecz rower ma poradzić sobie jeszcze z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami,, a także Ci trzeba uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc potrzebujesz stosownego komfortu, żeby jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium kolekcji 100 z udoskonalonymi kształtami rur dla fachowego wyglądu i lepszej jazdy, 12-rzędowy komplet napędowy Shimano 105, mocne hamulce tarczowe bezawaryjne w każdych warunkach, niezwykle wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia uzupełniającego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do wykorzystania bezdętkowego dla dopełniającej wygody i kierownica z flarą dla udoskonalonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i znakomita propozycja na rozpoczęcie szosowej przygody. Komfortowy na cały dzień jazdy, wystarczająco prędki, żeby utrzymać się w grupie i szczególnie uniwersalny w trakcie wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 bardzo wszechstronna i szykowna maszyna, wspaniała jako pierwszy wyczynowy rower szosowy duży, 42 mm prześwit (zgodnie z rozmiarami) zawiera większe opony dla dodatkowej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit nieprzeciętny, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki, a także na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego koniecznego ekwipunku potężne hamulce tarczowe zapewniają niezwłoczne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Aluminium linii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny sztywna oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Wymiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 komponenty Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica wymiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...