Trek Powerfly 7 2023 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski tworzony do ostrej jazdy, zaopatrzony w płynny i wydajny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z całkowicie ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku zaopatrzony został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i ekran Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność przez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB rewelacyjny dobór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, aby zachować więcej siły gdy szlak zaczyna prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2023 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej niżeli po prostu dopełniającej skuteczności wspomagania elektrycznego. Ponadto, Ci potrzeba wysokiej jakości części dedykowanych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają odczuć bezpośrednio na szlaku, a także zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyposażonego w barwny ekran Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth oraz wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z przystępnym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co zagwarantuje wytworny wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do prędkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i ekran Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 przystosowane do montażu bezdętkowego i sztyca regulowana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie doskonałym wyborem. Otrzymujesz szersze koła, które zapewnią Ci ulepszoną trakcję i stabilność, niesprężystiejszy widelec, zwiększający precyzję kierowania i ulepszony napęd Shimano oferujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? dzisiaj jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i efektywniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda idealnie i jest wyjątkowo przychylny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez wykorzystania narzędzi, a dodatkowo zezwala na montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox zaopatrzony w kolorowy ekran dostarcza danych na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth®, a także wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca dostosowywana pozwala w sekundę ograniczyć siodełko, żeby nie przeszkadzało w trakcie zjazdów, a także ułatwia zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dodatkowe wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie pozwala na proste podłączenie oświetlenia zasilanego poprzez silnik informacje techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec wymiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, zwiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku rozmiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w wymiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona rozmiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" rozmiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" albo 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...