Trek Checkpoint SL 5 to rower gravelowy z włókna węglowego wykonany z myślą o niesamowitych przygodach. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma napęd 2x12 Shimano GRX, wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a równocześnie stabilną geometrię i schowek w ramie i mnóstwo punktów mocowania. To wszystko składa się na wyjątkowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy i najistotniej ambitne wielodniowe wycieczki. Trek Checkpoint SL 5 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Spodenki rowerowe z wkładką albo obcięte jeansy, wielodniowa wyprawa albo ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, ekspresowo i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie prędki,równocześnie wygodny i Ci potrzeba nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, aby pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed i osłona Carbon Armor, nowoczesna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich szybkościach i skuteczność na skomplikowanych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu, a także na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie skomplikowanych szutrowych odcinków, a także koła Paradigm SL. Możesz choćby skorzystać z dostosowywanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach. Jaki jest Checkpoint? Lekki, prędki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje nieprzeciętną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed i geometrię dopasowaną specjalnie do jazdy po szutrze oraz schowek w ramie i napęd stworzony do jazdy w skomplikowanym terenie. Dlaczego pokochasz Treka Checkpoint SL 5 zaopatrzony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX wytworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach. Znaczny prześwit pozwala założyć opony o wymiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie, a także punktom mocowania na bagażnik oraz błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy komfortowy schowek wbudowany w ramę zezwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu Tłumiący nierówności i adekwatnie kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, zastosowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager GR1 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX Maks. Rozmiar opon 700 x 45 mm / 650 x 2,10" Napęd Manetka Shimano GRX RX610, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki Przerzutka tylna Shimano GRX RX820, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 49 Shimano GRX RX610, 46/30, 165 mm długości wymiar: 52 Shimano GRX RX610, 46/30, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 61 Shimano GRX RX610, 46/30, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 50/37 elementy Siodełko rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm Kierownica Rozmia...