Trek Emonda ALR 5 Disc to lekki i dynamiczny rower szosowy z progresywną ramą aluminiową o wyglądzie i prowadzeniu porównywalnym ze widocznie droższymi rowerami karbonowymi. Wysokiej klasy osprzęt, bezawaryjny napęd Shimano 105 i potężne hydrauliczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower w każdą pogodę, tworzą maszynę gwarantującą produktywność zarówno w trakcie przejażdżek klubowych, jak i wyścigów. Trek Emonda ALR 5 jest dla Ciebie, jeśli... Zależy Ci na wszystkich zaletach najlżejszego w swej klasie roweru i przychylnej dla portfela ramie aluminiowej o dynamicznym wyglądzie, a także prowadzeniu porównywalnym wyłącznie z ramą karbonową. Chcesz także pewnego hamowania, które zapewniają hamulce tarczowe. Użyte technologie Ultralekka rama wytworzona z Alpha Aluminium serii 300 z cieniowanymi rurami i technologią niewidocznych spawów Invisible Weld, widelec z włókna węglowego Émonda SL pochłaniający drgania spowodowane poprzez nawierzchnię, wewnętrzne prowadzenie przewodów w ramie, a także widelcu, pełny napęd 2x11 Shimano 105 zapewniający niezawodne przerzucanie, solidne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount i koła dostosowane do wykorzystania bezdętkowego. Jaka jest Emonda? ulepszona wydajność hamulców tarczowych, progresywna rama aluminiowa o wyglądzie i parametrach ramy karbonowej i niezawodny napęd Shimano 105 sprawiają, iż ten gotowy do wyścigów rower znamionuje się niesamowitą uniwersalnością. Dlaczego pokochasz Treka Emonde ALR 5 Nowa rama jest lżejsza i bardziej opływowa aniżeli poprzednie modele ALR, a przewody są poprowadzone w jeszcze bardziej uporządkowany sposób Możesz zdobywać szczyty wzniesień z dużą szybkością, pokonywać zakręty jak na szynach i pewnie pędzić po zjazdach Hamulce tarczowe zapewniają udoskonaloną sprawność hamowania, a także dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony Wykorzystuje tę samą geometrię, którą można znaleźć w wyścigowych rowerach Émonda, równocześnie gwarantując charakterystykę zdolną stanąć w szranki z o sporo droższymi rowerami z włókna węglowego Wewnętrzne prowadzenie przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru informacje techniczne Rama Ultralekkie Alpha Aluminium linii 300, technika niewidocznych spawów Invisible Weld, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Émonda ALR kompletnie z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm dobranie ramy H1.5 Race Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór presta Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700x25c Maks. Rozmiar opon 28c Napęd Manetka Shimano 105 R7020, 11-biegowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7000, mocowana bezpośrednio Przerzutka tylna Shimano 105 R7000, niedługi wózek, maks. Zębatka 30T Korba rozmiar: 47 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 165 mm długości rozmiar: 50, 52 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 170 mm długości rozmiar: 54, 56, 58 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 172,5 mm długości rozmiar: 60, 62 Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktowa), 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 R7000, 11-30, 11-rzędowa Łańcuch Shimano 105 HG601, 11-rzędowy Maks. Wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 53/39 elementy Siodełko rozmiar: 47, 50, 52 Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 47 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica rozmiar: 47, 50 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56, 58 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm rozmiar: 60, 62 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 47 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 70 mm długości wymiar: 50 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 poziomów, 80 mm długości wymiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości wymiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8...