Trek Fuel EXe 9.5 Deore to elektryczny rower górski z zupełnie nowej kategorii. To nieprzeciętne połączenie roweru ze wspomaganiem i tradycyjnego roweru górskiego. Zbudowany jest na podstawie ramy z włókna węglowego i kompaktowego silnika, dzięki któremu jedzie lekko, żwawo i cicho. Korzystaj ze wspomagania na długich podjazdach i ciesz się ze zwinności klasycznego roweru górskiego na zjazdach. Wyposażony jest w widelec amortyzowany RockShox Gold RL o 150 mm skoku, który bezproblemowo rozprawia się z rock gardenami i płynnie pracujący damper RockShox Deluxe Select+ o skoku 140 mm dbający o wygodę i pochłanianie znikomych nierówności. Trek Fuel EXe 9.5 Deore 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz gotowego na wszystko roweru na szlaki, który da Ci trochę dodatkowej mocy na podjazdach. Nie chcesz poświęcić zwinności tradycyjnego roweru na szlaki na rzecz mocnego silnika i wolisz nowoczesny system wspomagania, który zagwarantuje naturalne wrażenia z jazdy i nie zagłusza przyrody. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Widelec RockShox 35 Gold RL o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną DebonAir oraz tłumieniem Motion Control, a z tyłu damper RockShox Deluxe Select+ o 140 mm skoku. Dodatkowo, gotowe na montaż bezdętkowy koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano Deore. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.5 to pełen animuszu rower na szlaki, który dodaje Ci mocy na podjazdach, a na zjazdach jeździ jak konwencjonalny rower. Wykorzystuje supernowoczesną technologię przekładni falowej TQ, ma ogromny skok zawieszenia konieczny do rozprawienia się z kamieniami i korzeniami i bezawaryjny napęd, który nigdy Cię nie zawiedzie. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.5 Deore 2023 Zyskujesz dyskretny zastrzyk energii, gdy tylko tego Ci trzeba, a równocześnie żwawość klasycznego roweru górskiego na każdej trasie niepokaźna,potężna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie przednie o skoku 150 mm i tylne o skoku 140 mm wręcz pochłaniają kamienie i korzenie, dzięki czemu ten ogier pokona wszystko Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg niewielki. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. W środku znajdują się trzy koncentryczne komponenty dokładne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są drobne i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i minimalny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są używane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wyśmienicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga trudnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż prosto go zdjąć dla komfortowojszego ładowania. Zobacz inne: rowery enduro informacje technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Piasta przednia Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Alex MD35, przystosowane do...