Trek Domane AL 5 to szybki i wszechstronny rower szosowy, idealny dla każdego, kto początkuje asfaltowe przygody. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na obszerniejsze opony, 12-rzędowy napęd Shimano 105, mocowania na rurze górnej i geometria zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 5 jest wyśmienity do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, prędkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów. Trek Domane AL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która jednocześnie będzie wygodna, stylowa i, co najważniejsze, dostępna cenowo. Chcesz jeździć z zasady po drogach, ale rower ma poradzić sobie również z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami,, a także Ci potrzeba uniwersalnych przełożeń na każdy podjazd. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc Ci trzeba trafnego komfortu, aby jeździć tyle ile chcesz. Użyte technologie Rama z Alpha Aluminium serii 100 z lepszymi kształtami rur dla mistrzowskiego wyglądu i udoskonalonej jazdy, 12-rzędowy komplet napędowy Shimano 105, mocne hamulce tarczowe bezawaryjne w każdych warunkach, niezwykle wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia dopełniającego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do użycia bezdętkowego dla dopełniającej wygody oraz kierownica z flarą dla udoskonalonej kontroli i stabilności. Jaki jest Domane? Domane AL 5 to prawdziwy rower szosowy i rewelacyjna sugestia na rozpoczęcie szosowej przygody. Komfortowy na cały dzień jazdy, wystarczająco prędki, aby utrzymać się w grupie i bardzo uniwersalny podczas wypadów w teren. Dlaczego pokochasz Treka Domane AL 5 nad wyraz wszechstronna i elegancka maszyna, rewelacyjna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy obfity, 42 mm prześwit (zgodnie z wymiarami) posiada większe opony dla dodatkowej wygody na większości szutrowych dróg Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit znakomity, estetyczny wygląd Mocowania na bagażnik, błotniki, a także na rurze górnej usprawniają przewożenie całego koniecznego ekwipunku potężne hamulce tarczowe zapewniają błyskawiczne hamowanie w każdych warunkach Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Aluminium linii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny nieelastyczna oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm SL, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm Maks. Rozmiar opon 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, obejma 31,8 mm, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: 44 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: 49, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 58, 61 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu rozmiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano RS501 BSA wymiar: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm, gwintowany zewnętrzny Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 50/34 elementy Siodełko Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości wymiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości Kierownica wymiar: 44, 49 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm rozmiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm wymiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf Wspornik kierownicy wymiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości wymiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm...