Brak danych
Trek Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z solidną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz choćby...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (25 999,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Trek Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z potężną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie momentalnie pokonasz choćby najostrzejsze trasy.
Wykorzystuje najkorzystniejsze zawieszenie do DH, pierwszej klasy napęd i solidne hamulce Code RSC. Trek Session 9 jest dla Ciebie, jeśli... Absolutnie. Kochasz. Szybkość. Szukasz potężnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami.
Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców. Użyte technologie potężna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Super Deluxe Ultimate DH RC2, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 2.1 RC2, hamulce 4-tłoczkowe Code RSC, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego.
Jaki jest Session? Session to od zawsze trafna maszyna do zjazdów. Dzisiaj jeździ jeszcze ostrzej dzięki konstrukcji zawieszenia, która lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „kickbacku", czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia.
Nasz najwyższy model zaopatrzony jest także w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce. Dlaczego pokochasz Treka Sesssion Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback", czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi" pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, nad wyraz przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Budowa z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej skuteczną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
przypasuj progresję zawieszenia przez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla rewelacyjnego dobrania roweru DH.
Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, zaimplementowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3, przesunięcie 52 mm, BoostDH 110x20, Maxle Stealth, 200 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 250 x 72.5 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 200 mm Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost Koło tylne Bontrager Line DH 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks.
rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka SRAM X01 DH, 7 speed Przerzutka tylna SRAM X01 DH, średni wózek Korba SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo MG-1, korpus z magnezu, oś chromowo-molibdenowa, wymienne sworznie Maks.
wielkość zębatki 1x: 36T części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm Stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5" (w pakiecie miski do regulacji geometrii) Tarcza hamulcowa rozmiar: R1, R2, R3 SRAM na 6 śrub, 200 mm wymiar: R1, R2, R3 SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm rozmiar tarczy Maks.
rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz firma widelca Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
tabela wymiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi R1 161-175 cm 76-82 cm R2 174-188 cm 82-88 cm R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, barw, materiałów i cen.
Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej ch...