Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki niedużemu,konkretnemu silnikowi, który skrywa w środku prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, nieelastycznego i efektywnego włókna węglowego, która zapewnia żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Zaopatrzony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak klasyczny rower MTB w szybkim i niełatwym terenie, a równocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz najnowocześniejszych technologii wszędzie, równocześnie w silniku, jak i w napędzie oraz usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na progresywny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o obszerności 360 Wh i przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Z napędem SRAM GX AXS zmiany biegów są prędkie i produktywne, choćby pod obciążeniem. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zapewnia moc niezbędną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od nieprzystępnych technicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak przypasowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe Dostajesz maszynę, która jedzie skrupulatnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie zapewnia dopasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust minimalna,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dopasowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania powodują, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower górski Akumulator z łatwością można zdemontować za pomocą klucza sześciokątnego, nie potrzeba specjalnych narzędzi ani czarnej magii. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator rozszerzający zasięg Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205x60mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Opona Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Uszczelniacz Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager System elektryczny Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX, długość 165 mm Zębatka przednia SRAM T-Type, 32T, stop aluminium Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, rodzaj T, 12-rzędowa komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości wymiar: L Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości wymiar: XL Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadz...