Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki małemu,solidnemu silnikowi, który skrywa wewnątrz prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, niesprężystego i wydajnego włókna węglowego, która gwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Wyposażony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak klasyczny rower MTB w szybkim i trudnym terenie, a jednocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz prekursorskich technologii wszędzie, zarówno w silniku, jak i w napędzie, a także usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh i przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Z napędem SRAM GX AXS zmiany biegów są prędkie i wydajne, nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który gwarantuje moc konieczną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od niełatwych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak dopasowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe Dostajesz maszynę, która jedzie starannie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie gwarantuje przypasowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust niepokaźna,potężna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Akumulator z łatwością można zdemontować za pomocą klucza sześciokątnego, nie potrzeba specjalnych narzędzi ani czarnej magii. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205x60mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Opona Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Uszczelniacz Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager System elektryczny Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX, długość 165 mm Zębatka przednia SRAM T-Type, 32T, stop aluminium Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, wariant T, 12-rzędowa elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości rozmiar: L Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości rozmiar: XL Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadz...