Top Fuel 9.8 to rower górski full suspension wytwarzany z włókna węglowego asygnowany dla osób, które nie wierzą w ograniczenia. Ani pod względem części, ani stylu jazdy. Rower ten łączy progresywne podzespoły, pomiędzy innymi bezprzewodowy napęd SRAM GX Eagle AXS, z lekką ramą z włókna węglowego oferując nieprawdopodobną frajdę z szybkiej, ale i mocno technicznej jazdy. Top Fuel 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wszechstronnego roweru górskiego full suspension, a więc efektywnego i szybkiego, który poradzi sobie także z ostrzejszymi trasami. Chcesz dodatkowej sztywności i niskiej masy ramy z włókna węglowego i szalenie prędkiej i bezprzewodowej zmiany przełożeń. Użyte technologie Lekka i niesprężysta rama kompletnie stworzona z włókna węglowego, widelec RockShox Pike Select+ o skoku 130 mm, damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o skoku 120 mm i nowy napęd bezprzewodowy SRAM GX Eagle AXS z 52-zębową zębatką perfekcyjną na podjazdy. Dodatkowo znaczne koła Bontrager Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive gwarantującą szybkie zazębianie, sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, a także karbonowa kierownica ze zintegrowanym mostkiem Bontrager RSL. Ostatnie słowo Top Fuel 9.8 to powodujący niesamowicie dużo frajdy, wszechstronny rower z włókna węglowego zaopatrzony w usprawnione części, które w zauważalny sposób wspomagają Cię na szlaku, powiększające prędkość koła z włókna węglowego, ulepszające przyczepność superpłynne zawieszenie i szybszy i bardziej precyzyjny napęd AXS. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel GX AXS Z inteligentnym, płynnie pracującym i w pełni bezprzewodowym napędem SRAM GX Eagle AXS zyskujesz bezproblemową zmianę biegów, nawet pod obciążeniem. Wygodny schowek wbudowany w ramę zezwala na przechowywanie narzędzi i sprzętu Mino Link pozwala wprowadzać śladowe regulacje geometrii momentalnie i łatwo, choćby wewnątrz przejażdżki nieszablonowe zawieszenie roweru jest równocześnie efektywne i gotowe na zabawę Szersze koła Line Elite 30 lepiej trzymają opony, dzięki temu możesz jechać z niższym ciśnieniem i zyskać na przyczepności Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zastosowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185x50 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 130 mm (541 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Opona rozmiar: XS Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,40" wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager XR4 Team Issue, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka SRAM Eagle AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX Eagle, wariant T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, rodzaj T, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T krągłe, 34T owalne, min. 28T części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: XS, S Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M, M/L Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości rozmiar: L Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości wymiar: XL Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica zintegrowana ze wspornikiem rozmiar: XS, S Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 poziomów, długość mostka 35 mm wymiar: M, M/L, L, XL Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą rozmiar tarczy Maks. Rozmiar tarcz hamulcowych – Rama: 180 mm, Widelec: patrz producent...