Trek Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego wykonany z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów i o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest widocznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i potężna rama z włókna węglowego, progresywne zawieszenie, karbonowe koła oraz prędko działający sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS powodują, że ta maszyna o obfitym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro i odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa grawitacyjnego. Trek Slash 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć nadzwyczajne chwile w trakcie wyścigów enduro albo niesamowite przygody. Chcesz się radować niską masą i błogą charakterystyką ramy z włókna węglowego, możliwościami regulowanego zawieszenia i precyzją zmiany biegów napędu GX Eagle AXS. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem RockShox Super Deluxe Select+ RT, a do tego amortyzator RockShox ZEB Select+ z ekstra sztywnymi 38 mm goleniami. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM GX AXS i koła z włókna węglowego Line Elite 30 z bębenkiem Rapid Drive z 108 zapadkami pozwalającym na natychmiastowe przyśpieszenie w kluczowych momentach. Jaki jest Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Zyskujesz najwyższej klasy zawieszenie, kozackie koła z włókna węglowego i świetną bezprzewodową zmianę biegów napędu SRAM AXS. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 GX AXS większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie zespoić charakterystykę jazdy Napęd oparty na SRAM GX Eagle AXS działa inteligentnie, płynnie i całkowicie bezprzewodowo Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, aby lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała i porusza się szybciej w górę i w dół obfity schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu Specyfikacja technologiczna* Rama Trójkąt przedni i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, zaimplementowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230x62,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180mm (596mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz informacje producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12 speed Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M, ML Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości rozmiar: L Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości rozmiar: XL Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm,...