Fuel EXe 9.9 XX1 AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez wykorzystanie nowej technologii pozwalającej cieszyć się z natury w ciszy, a także najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i nieelastycznej ramy z włókna węglowego, a na małej,mocnej przekładni TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd SRAM XX1 AXS jest precyzyjny, jak i interesujący, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala perfekcyjnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX1 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz kosztowne gusta i stawiasz wydajność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę produkowaną z unikatową trosceą o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na napędzie SRAM XX1 skończywszy. Z kolei supernowoczesna przekładnia TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki temu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem 360 Wh i supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED i dyskretny pilot na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Na dodatek, lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z oponami założonymi bezdętkowo i najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo grupa SRAM XX1 AXS. Jaki jest Fuel EXe 9.9 XX1 AXS? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichej i kompaktowej przekładni TQ począwszy, a na dokładnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najistotniejsze strony obu światów—pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Ponadto, zaopatrzony jest we nadzwyczajny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i kompletnie bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 2023 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, komponenty i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS zagwarantuje doskonałą zmianę biegów w pozbawionym linek systemie o prawdziwie piórkowej wadze Zawieszenie RockShox wyposażone jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka znikomy,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie wbudowany ekran, gniazdo ładowania i części sterowania są proste, stylowe i pracują intuicyjnie minimalny. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. We wnętrzu znajdują się trzy koncentryczne komponenty skrupulatne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są nieznaczne i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i nieznaczny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są wykorzystywane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, nadzwyczajnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Zawiera się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga trudnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh gwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż prosto go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zaci...