Trek Powerfly 7 2024 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski produkowany do ostrej jazdy, wyekwipowany w płynny i produktywny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z całkowicie ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku wyekwipowany został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i ekran Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność poprzez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB idealny wybór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, by zachować więcej siły gdy szlak początkuje prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2024 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej niż po prostu dopełniającej produktywności wspomagania elektrycznego. Na dodatek, Ci trzeba wysokiej jakości części dedykowanych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają doświadczyć bezpośrednio na szlaku i zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyposażonego w barwny wyświetlacz Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth oraz wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z prostym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co gwarantuje wytworny wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do szybkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i wyświetlacz Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 dostosowane do konstrukcji bezdętkowego i sztyca dostosowywana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Dostajesz szersze koła, które zapewnią Ci udoskonaloną trakcję i stabilność, niesprężystiejszy widelec, powiększający precyzję kierowania, a także udoskonalony napęd Shimano oferujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? teraz jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i skuteczniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda znakomicie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go prosto wyjąć bez wykorzystania narzędzi, a na dodatek pozwala na montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox wyekwipowany w barwny wyświetlacz dostarcza danych na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technikę Bluetooth®, a także zaimplementowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca dostosowywana pozwala w sekundę obniżyć siodełko, aby nie przeszkadzało w trakcie zjazdów i upraszcza zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dopełniające wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie umożliwia proste podłączenie oświetlenia zasilanego poprzez silnik dane technologiczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec wymiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, zwiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku rozmiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, rozszerzona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w wymiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona wymiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, dopasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" rozmiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" albo 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...