Trek Madone SLR 7 Gen 8 to nad wyraz aerodynamiczny i lekki rower szosowy stworzony do ścigania. Jego rama z włókna węglowego OCLV Seri 900 jest nie tylko aerodynamiczna, lecz także wyjątkowo lekka, a więc idealna na niezwłoczne podjazdy. Dzięki lekkiej technice IsoFlow wbudowanej w ramę model Madone nie poświęca komfortu na rzecz szybkości. Żeby zapewnić każdą realną przewagę aero, Madone SLR wyposażony jest w aerodynamiczne bidony i koszyki bidonu RSL, które na dodatek ograniczają opory. Ta maszyna zaopatrzona jest w napęd Shimano Ultegra Di2, koła z włókna węglowego i jednoczęściową aerodynamiczną kierownicę/mostek Trek RSL. Trek Madone SLR 7 Gen 8 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to kwintesencja Twojego życia i szukasz roweru wspaniale łączącego lekkość, aerodynamikę i wygodę. Interesuje Cię rama wagi piórkowej bez żadnych kompromisów, z aerodynamicznymi kształtami rurek i zapewniającą komfort technologią IsoFlow. Wyniki posiadają znaczenie i chcesz naszego najwyższej klasy włókna węglowego, kół bezdętkowych z włókna węglowego i możliwości przypasowania pracy napędu Shimano Ultegra Di2. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV linii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a na dodatek aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Grupa 2x12 Shimano Ultegra Di2 bezzwłoczną zmianę biegów i pełne możliwości przypasowania do potrzeb. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu wyszukasz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Pro 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 7 Gen 8 to niewiarygodnie lekki i aerodynamiczny rower szosowy, który radośnie dotrzyma Ci tempa podczas wyścigów. Wytwarzany jest z naszego najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV linii 900, które ogranicza masę do minimum bez uszczerbku na responsywnym i wygodnym zachowaniu tego niesprężystego materiału. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 7 przełomowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wyprodukowany jest z najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900 – zniewalająco lekkiego, niesprężystego w kluczowych punktach i pochłaniającego optymalnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki temu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z momentalnej i skrupulatnej zmiany biegów, którą można w pełni przypasować, dzięki zaimplementowaniu Shimano Ultegra Di2 Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL ulepszają skuteczność całego roweru i dają dopełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku usprawnia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przystosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML - 7.31 kg / 16.12 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości wymiar: M Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości rozmiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8101, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli P Zero Race, 120 TPI, technika bezdętkowa, 700 x 28 mm składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Wymiar opon 32 mm (zgodnie z rozmiarami, detale odszukasz w instrukcji) komponenty Siodełko wymiar: XS, S...