Trek Madone SL 5 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej dostępnych segmentów. Gwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 i dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność podczas sprintów, a równocześnie kontrolę na prędkich zjazdach. Grupa Shimano 105 pozwala utrzymać cenę w ryzach przy zachowaniu bezusterkowej mechanicznej pracy, której ufasz. Trek Madone SL 5 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny standardowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między produktywnością na podjazdach i aerodynamiką. Nie masz problemu z bardziej przystępnym osprzętem, dzięki któremu możesz wskoczyć na wymarzony rower szybciej. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technika komfortu IsoFlow. Grupa Shimano 105 2x12 zapewnia dokładną, mechaniczną zmianę biegów bez zbędnych wodotrysków sterowanych elektronicznie napędów. Koła bezdętkowe pozwalają zapomnieć o flakach, ograniczają opory toczenia, a całość dopełniają hydrauliczne hamulce tarczowe. Jaka jest Madone? Madone SL 5 Gen 8 to świetna maszyna dla kogoś szukającego osiągów roweru najwyższej klasy w niższej cenie. Oferuje identyczne rozwiązania jak starszy brat SLR, na przykład aerodynamiczne kształty rurek i lekką technologię komfortu IsoFlow, ale w bardziej dostępnej konstrukcji, dzięki temu nie zabraknie Ci środków na wpisowe i wycieczki. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 5 rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500, a także nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, żeby ułatwić bezzwłoczne podjazdy. Cieszysz się pewną i bezawaryjną pracą przystępnie wycenionej i wytrzymałej grupy Shimano – 105 Lekka, wyścigowa technologia gwarantująca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha dopasowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla wymiaru ML - 8.70 kg / 19.19 lbs (z dętkami) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm Maks. Rozmiar opon 33 mm (zgodnie z rozmiarami, detale odnajdziesz w instrukcji) części Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Kierownica rozmiar: XS Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm wymiar: S, M Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,...