Trek Madone SL 5 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej dostępnych segmentów. Gwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, lecz z tańszym włóknem węglowym OCLV 500, a także dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria zagwarantuje zwinność podczas sprintów, a równocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. Grupa Shimano 105 pozwala utrzymać cenę w ryzach przy zachowaniu niezawodnej mechanicznej pracy, której ufasz. Trek Madone SL 5 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny standardowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami albo wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis pomiędzy wydajnością na podjazdach i aerodynamiką. Nie masz problemu z bardziej dostępnym osprzętem, dzięki któremu możesz wskoczyć na wymarzony rower szybciej. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Grupa Shimano 105 2x12 zagwarantuje dokładną, mechaniczną zmianę biegów bez zbędnych wodotrysków sterowanych elektronicznie napędów. Koła bezdętkowe pozwalają zapomnieć o flakach, ograniczają opory toczenia, a całość dopełniają hydrauliczne hamulce tarczowe. Jaka jest Madone? Madone SL 5 Gen 8 to doskonała maszyna dla kogoś szukającego osiągów roweru najwyższej klasy w niższej cenie. Oferuje identyczne rozwiązania jak starszy brat SLR, na przykład aerodynamiczne kształty rurek i lekką technologię komfortu IsoFlow, ale w bardziej dostępnej konstrukcji, dzięki temu nie zabraknie Ci środków na wpisowe i wycieczki. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 5 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, aby ułatwić niezwłoczne podjazdy. Cieszysz się pewną i bezusterkową pracą dostępnie wycenionej i wytrzymałej grupy Shimano – 105 Lekka, wyścigowa technika gwarantująca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych albo linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla rozmiaru ML - 8.70 kg / 19.19 lbs (z dętkami) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości wymiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, niesprężysta oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm Maks. Wymiar opon 33 mm (zgodnie z rozmiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) części Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Kierownica wymiar: XS Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm rozmiar: S, M Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,...