Trek Domane SL 5 jest gotowy zmierzyć się z nieprzystępnymi nawierzchniami i długimi trasami w najwyższym komforcie. Lekka rama z włókna węglowego OCLV serii 500 ma tylny IsoSpeed, który wygładza nierówności na drodze i ogranicza zmęczenie oraz zintegrowany kokpit, który nie tylko korzystnie wygląda, lecz dajenieprzeciętne wrażenia w trakcie obsługi. Niezawodny napęd Shimano 105 idostępny wewnętrzny schowek na niezbędne rzeczy. Na dodatek prześwit na grubsze opony 38c umożliwia pokonanie niemal każdej drogi, od asfaltu po lekki szuter. Trek Domane SL 5 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz mieć szybki i komfortowy rower produkowany do przejazdów na długich dystansach i wolisz czuć komfort dzięki tłumiącemu drgania IsoSpeed oraz lekkiemu włóknu węglowemu. Podczas jazdy możesz trafić na równy asfalt, wyboiste drogi, a także mnóstwo innych. Szukasz roweru z prześwitem na obszerne opony, z którym okiełznasz wszystkie nawierzchnie. Użyte technologie Lekka i udoskonalona rama z widelcem z włókna węglowego OCLV serii 500 z wygładzającym trasę tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, mocne hamulce tarczowe flat mount, napęd 2x12 oparty w całości na grupie Shimano 105 i koła dopasowane do opon bezdętkowych z szerszymi oponami 700x32. Zintegrowany kokpit, wewnętrzny schowek, mocowania na rurze górnej i sposób prowadzenia linek oraz przewodów rozszerzają możliwości i udoskonalają wygląd roweru. Jaki jest Domane? Włókno węglowe, wygoda, skuteczność. Domane SL 5 to wymarzony rower na długie przejażdżki. Jego lekka i pozwalająca na szybką jazdę rama z włókna węglowego, stabilna długodystansowa geometria i wygładzający szosę tylny IsoSpeed zapewniają komfort podczas pokonywania długich tras. Zyskujeszdopełniającą korzyść w postaci wyższej klasy napędu Shimano 105 i solidnych hamulców tarczowych, dzięki którym możesz założyć pokaźne opony. Dlaczego pokochasz Treka Domane SL 5 Dzięki połączeniu w Domane SL Gen 4 tylnego IsoSpeed, wbudowanych linek i przewodów, a także aerodynamicznych kształtów rur Kammtail powstał superszybki, lekki i komfortowy rower Rower ten gwarantuje unikatową wszechstronność i sprawdza się korzystnie jednocześnie podczas całodniowych przygód na szerokich drogach, jak i przejażdżek klubowych, a także wyścigów Shimano 105 to niezawodna grupa, która nie poczyni spustoszenia w Twoim portfelu Wygładzający trasę system IsoSpeed i prześwit na opony do 38 mm umożliwiają płynną i wygodną jazdę, a męczące nierówności na drodze praktycznie znikają wygodny wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na górnej rurze pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody Specyfikacja techniczna* Rama 500 Series OCLV Carbon, IsoSpeed, internal storage, tapered head tube, internal cable routing, 3S chain keeper, fender mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle Rama z widelcem 500 Series OCLV Carbon, IsoSpeed, internal storage, tapered head tube, internal cable routing, 3S chain keeper, fender mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle Widelec Domane SL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga 56 - 8.93 kg / 19.69 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 44, 47 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: 50, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: 58, 60, 62 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na...