Trek Madone SLR 7 Gen 8 to nad wyraz aerodynamiczny i lekki rower szosowy wyprodukowany do ścigania. Jego rama z włókna węglowego OCLV Seri 900 jest nie tylko aerodynamiczna, lecz także wyjątkowo lekka, a więc nieprzeciętna na błyskawiczne podjazdy. Dzięki lekkiej technologii IsoFlow wbudowanej w ramę model Madone nie poświęca komfortu na rzecz szybkości. Aby zapewnić każdą możliwą przewagę aero, Madone SLR wyekwipowany jest w aerodynamiczne bidony i koszyki bidonu RSL, które dodatkowo ograniczają opory. Ta maszyna zaopatrzona jest w napęd Shimano Ultegra Di2, koła z włókna węglowego i jednoczęściową aerodynamiczną kierownicę/mostek Trek RSL. Trek Madone SLR 7 Gen 8 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to kwintesencja Twojego życia i szukasz roweru wspaniale łączącego lekkość, aerodynamikę i wygodę. Interesuje Cię rama wagi piórkowej bez żadnych kompromisów, z aerodynamicznymi kształtami rurek i zapewniającą komfort technologią IsoFlow. Wyniki posiadają znaczenie i chcesz naszego najwyższej klasy włókna węglowego, kół bezdętkowych z włókna węglowego, a także możliwości dostosowania pracy napędu Shimano Ultegra Di2. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV serii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią zapewniającą komfort IsoFlow, a w dodatku aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Grupa 2x12 Shimano Ultegra Di2 niezwłoczną zmianę biegów i pełne możliwości dostosowania do potrzeb. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu wynajdziesz część zamienną zawsze i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Aeolus Pro 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 7 Gen 8 to niewiarygodnie lekki i aerodynamiczny rower szosowy, który radośnie dotrzyma Ci tempa podczas wyścigów. Produkowany jest z naszego najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900, które ogranicza masę do minimum bez uszczerbku na responsywnym i komfortowym zachowaniu tego nieelastycznego materiału. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 7 rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru produkowany jest z najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900 – oszałamiająco lekkiego, sztywnego w kluczowych punktach i pochłaniającego trafnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa efektywność, dzięki temu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z niezwłocznej i starannej zmiany biegów, którą można w pełni przystosować, dzięki zastosowaniu Shimano Ultegra Di2 Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL ulepszają wydajność całego roweru i dają dopełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku usprawnia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów dopasowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML - 7.31 kg / 16.12 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości rozmiar: M Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8101, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli P Zero Race, 120 TPI, technika bezdętkowa, 700 x 28 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon 32 mm (zgodnie z rozmiarami, szczegóły odszukasz w instrukcji) elementy Siodełko rozmiar: XS, S...